Ook jij kunt scheidsrechter worden!

Zie je het al voor je? Je komt aan bij de club, wenst de teams succes en geeft de trainer een hand. Tijd om het startsignaal te geven. Jouw doel? Een sportieve een eerlijke wedstrijd, maar vooral dat iedereen met een glimlach het veld afstapt. Op elk niveau scheidsrechter zijn is een hobby en een passie. Een manier om lekker fit te blijven en je persoonlijk verder te ontwikkelen.

Onze mooie voetbalvereniging is continu in beweging. Of het nu gaat om nieuwe tenues, onderhoud van de velden, nieuwe teamindelingen, de kantine,  begeleiding van wedstrijden, er is altijd veel te doen om alles draaiende te houden. Zo ook het verzorgen van de leiding bij wedstrijden. Oftewel de inzet van scheidsrechters en grensrechters bij thuiswedstrijden. Zonder leiding geen wedstrijd!

Wij hebben dringend behoefte aan mensen die ons scheidsrechtersteam voor de senioren op zondag(ochtend) willen versterken. Ook zoeken wij uitbreiding van het grensrechtersteam bij het 1e team. We doen hierbij een oproep: Heb je zin om dit op te pakken of wil je hier gewoon eens vrijblijvend over babbelen, neem contact met ons op. Stel jezelf de vraag, stel je (voetballende) kinderen de vraag, stel elkaar binnen SV Milsbeek de vraag: Wil je proberen of wedstrijdleiding iets voor jou is?

Wat bieden wij?

• De kans om bij te dragen aan onze vereniging
  • Gezelligheid en contacten met meerdere geledingen binnen onze club
  • Een rol binnen een actieve en betrokken vereniging
  • Begeleiding en mogelijkheid tot opleiding

Neem contact op met Willie Berns 06-30154352 of Hans de Bruin 06-51177400.