MOOIE OVERWINNING

Door: Cor Derks
Foto: Archief

In de uitwedstrijd tegen Constantia uit Wanroy heeft het team van trainer Robert Theunissen zich prima herstelt na de eerste twee nederlagen. Door de 1-3 zege heeft Milsbeek weer aansluiting met de grote middenmoot. De overwinning kwam tot stand middels twee doelpunten van Mattie Scholten en met een late goal van Loek Jongman werd de wedstrijd definitief op slot gegooid. Een mooie prestatie van het elftal dat nu met het nodige zelfvertrouwen de eerste derby van dit seizoen tegen Astrantia tegemoet kan zien.

Aanstaande zondag, tijdens SuperSunday, de thuiswedstrijd tegen Astrantia. Mocht ook deze wedstrijd gewonnen worden is aansluiting met de subtop meteen weer mogelijk. Na de eerst drie competitierondes is al duidelijk dat er bijzonder weinig krachtsverschil is in deze klasse.